رژیم غذایی برای پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)

رژیم غذایی برای پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)

بیماری کلیوی مرحله نهایی نیز نامیده می شود مرحله 5 disease.In کلیه این مرحله، میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش می یابد تا 15ml/min و less.As کلیه از دست داده اند تقریبا تمام توانایی خود را برای برداشت مواد زائد از کلیه ها، شما باید مواد غذایی را محدود که می تواند مقادیر بالایی از زباله تولید می کنند. چه یک رژیم غذایی مناسب برای پایان مرحله بیماری کلیوی است؟

در پایان مرحله بیماری کلیوی، کلیه ها دیگر قادر به حذف مواد زائد و مایعات از بدن، مواد سمی در خون، باعث feeling.Changes کلی بیمار در رژیم غذایی می تواند کمک به مدیریت این وضعیت بهتر است.

یک رژیم غذایی سالم برای پایان مرحله بیماری کلیوی ممکن است توصیه کند:

* شما باید شامل غلات، میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی خود، اما محدود کردن و یا جلوگیری از حبوبات و برخی از میوه و سبزیجات بالا در فسفر یا پتاسیم.

* شما باید کالری برای حفظ خود را stable.Meanwhile وزن بدن مصرف، شما باید هر روز فعالیت بدنی مناسب با توانایی خود را انجام دهد.

* مصرف ویتامین خاص کلیوی ویتامین های گروه B محلول در آب بالا و محدود به 100 میلی گرم ویتامین C

* شما باید پتاسیم به 2000 تا 3000 میلی گرم محدود و یا بر اساس وضعیت شما.

* محدود کردن کلسیم تا 2000 میلی گرم و فسفر محدود به 1000 میلی گرم بر اساس شرایط فردی شما.

* اگر شما در دیالیز هستند، شما ممکن است پروتئین در طول treatment.You، از دست دادن باید مصرف پروتئین در رژیم غذایی خود را افزایش می دهد.

* ویتامین D و آهن متناسب با نیازهای فردی.

* شما باید از غذاهای پر نمک مانند غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده را محدود می کند. در همین حال، مهم است که برای محدود کردن مصرف مایعات است. چگونه مقدار مایع شما باید نوشیدن بستگی دارد خروجی ادرار خود را.

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی مرحله قبل و بعد از دیالیز بسیار زیادی متفاوت است. بنابراین، شما باید رژیم غذایی خود را بر اساس شرایط خود و درجه صدمه به کلیه ها در دوره های مختلف تغییر دهید. یا شما می توانید به kidney120@hotmail.com ایمیل برای دریافت پیشنهادات بیشتر در رژیم غذایی خود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.